субота, 31 січня 2015 р.

Модуль 11. Рефлексія.

 З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде добирання матеріалу з блогів, соціальних мереж, виділення найбільш поширених помилок і створення словничка найбільш поширених помилок;  студенти зможуть порівняти тексти невичитані, невідредаговані, рекламні, у соціальній мережі з текстами, написаними з дотриманням усіх норм літературної мови. Також цей проект дає можливість   повторити основні орфографічні та пунктуаційні правила за «Українським правописом» або базовими підручниками,  порівняти тексти, у яких допущено помилки, прокоментувати їх та зробити висновки.  Висновки представити у вигляді орфографічного та пунктуаційного аналізів, презентацій, до кожного слайду запропонувати коментар. Кінцевим продуктом діяльності студентів у проекті буде нове знання, а саме, усвідомлення ролі висококваліфікованого філолога. 

Немає коментарів:

Дописати коментар