субота, 31 січня 2015 р.
Модуль 11. Рефлексія.
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде добирання матеріалу з блогів,
соціальних мереж, виділення найбільш поширених помилок і створення словничка найбільш поширених помилок; студенти зможуть порівняти тексти
невичитані, невідредаговані, рекламні, у соціальній мережі з текстами,
написаними з дотриманням усіх норм літературної мови. Також цей проект дає можливість повторити основні
орфографічні та пунктуаційні правила за «Українським правописом» або базовими
підручниками, порівняти тексти, у яких
допущено помилки, прокоментувати їх та зробити висновки. Висновки представити у
вигляді орфографічного та пунктуаційного аналізів, презентацій, до кожного слайду
запропонувати коментар. Кінцевим продуктом
діяльності студентів у проекті буде нове знання, а саме, усвідомлення ролі
висококваліфікованого філолога.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар